Vampire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire

The Masquerade starts here...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stel je voor...

Ga naar beneden 
+3
Matt
xatharas
Luk
7 plaatsers
AuteurBericht
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedi mei 17, 2011 7:51 am

Stel je even voor aan diegenen die je nog niet kent. gewoon kort en bondig, zoals ik;

Ik ben Luk, 27 zomers oud, en werk als opvoeder in de bijzondere jeugdzorg.
ik ben wonend te schoten, heb geen kinderen ben ook niet getrouwd.
mijn hobby's variëren tussen roleplay, warhammer, boardgames, playstation en PC, tot chiro, vrienden en ja... zelfs mijn werk Smile

roleplay-ervaringen zijn er genoeg, voornamelijk DSA (odm) en White-wolf. Ook enkele LARP ervaringen.
Ik heb absoluut geen humor, ik doe daar niet aan mee, ik haat het zelfs als mensen lachen als ze dicht bij mij in de buurt komen. Sarcasme is ook een vorm van humor die ik verafschuw...

Voor de rest ben ik wel nen toffe

NOW YOU GUYS!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
xatharas
Mortal
Mortal



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-05-11

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedi mei 17, 2011 8:11 am

alléé vooruit,

ik ben Dirk, 46 jaar jong (ja ja nog uit den tijd van de dino's!), momenteel werkloos en druk op zoek.
Ik woon in Deurne, vlak aan het bosuil stadion. Ik ben getrouwd en heb een dochter van 14.
Hobbies roleplayen (momenteel vooral shadowrun), tv kijken en PC games en me voorstellen op allerlei forums.

Humor beschouw ik als een uiting van superieure inteligentie dus is vanzelfsprekend cheers
Of ik nen toffe zen laat ik over aan de rest.

Voila da was da
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Neonate
Neonate
Matt


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 12-05-11
Woonplaats : t'bos

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedi mei 17, 2011 9:06 am

Wel...

Ik ben Matt, 25 jaar oud, ik woon in de bossen van Essen waar er echt niets te zoeken valt. Momenteel ben ik nog student aan de academie beeldende kunsten te Antwerpen. Daar studeer ik fotografie. (Binnen 7 dagen ben ik afgestudeerd). Ik heb geen idee wat ik na mijn studies ga doen. Het is niet dat er enige jobzekerheid is in mijn vak. ^^

Hobby's: Roleplayen is bij mij begonnen toen ik 11 was met ODM. (de allereerste versie waar ik nog één simpel blaadje papier had ik altijd zo slecht gooide dat ik altijd een avonturier was.) Op mijn 14 ben ik in contact gekomen met White Wolf op één of andere beurs. het is nu al een dik jaar geleden sinds ik Vampire the Requiem gespeeld heb en zeker 2 jaar sinds Masquerade. Ik heb af en toe deel genomen aan LARPS zoals; Oneiros, vampire the requiem in A'pen (De mensen daar irriteerde me echter zo hard dat ik gestopt ben.). Daarnaast Lees ik veel en kijk enorm veel films en series.

Euh... Ik ben een 70's-80's rocker met Humanistische, Realistische en nihilistische standpunten.



Ben ik geslaagd? (ok, dat is niet grappig...)



Terug naar boven Ga naar beneden
Ken
Fledgeling
Fledgeling
Ken


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 12-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Sint-Job-in't-Goor

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedi mei 17, 2011 11:48 am

Yow,

Ik ben Ken, 24 jaar oud of in vergelijking met jullie dus jong. Ik heb een vriendin.
Ik studeer Lichamelijke opvoeding of maak daar maar ik doe lichamelijke opvoeding van.
Ik heb 3 broers en 2 zussen.
Ik ben 5 jaar leiding geweest in de chiro.
Ik voetbal, zaalvoetbal, fitness, lees veel, speel soms odm en speel warhammer.
Zo, dat was het zo wat. De rest kom je nog wel te weten als we elkaar zien.

groeten


Laatst aangepast door Ken op za mei 21, 2011 11:57 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Mortal
Mortal
Alice


Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 17-05-11

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedi mei 17, 2011 4:07 pm

Enfin, mijn naam is Alina. Ik ben inmiddels alweer achtentwintig jaar oud. Ik schrijf al een behoorlijk aantal jaar serieverhalen op het internet. Ik moet zeggen dat het in het begin nog vrij bagger was, maar dat ik er steeds beter in word. Helaas heb ik deze verhalen er onlangs af moeten halen omdat de site die de rechten op mijn werk had ermee ging stoppen. Momenteel werk ik in de beveiliging en zit ik verder thuis tot het nieuwe schooljaar begint en ik aan de HBO verpleegkunde kan beginnen, na een gefaald half jaar Lerarenopleiding Engels te hebben gevolgd. Anyway, mijn Engels is niets mis, maar ik kan pubers niet uitstaan xD

Bye
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimewo mei 18, 2011 6:26 am

Mag ik veronderstellen dat je erin bent gerold via Dirk of Matt?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
Matt
Neonate
Neonate
Matt


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 12-05-11
Woonplaats : t'bos

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimewo mei 18, 2011 4:09 pm

Komt niet van mijne kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimewo mei 18, 2011 4:10 pm

Mag ik dan veronderstellen dat jij mee gaat doen? want ik weet van niks Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
xatharas
Mortal
Mortal



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-05-11

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimewo mei 18, 2011 4:30 pm

komt ook niet van mijn kant Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimewo mei 18, 2011 6:24 pm

oowkeey, zeer vrremd...
Nu dacht ik dat we een vijfde speler gevonden hadden Wink nu ja, dan maar weer op zoek!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
steven
Mortal
Mortal
steven


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 18-05-11

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimewo mei 18, 2011 7:43 pm

ja ik ben steven de 5de speler

ik woon nu nog in boom maar ik ben aant verbouwen en ga dus binnen kort in merksem
wonen.
ik ben 30 jaar oud en werk als bakker in de carrefour in schoten.
heel lang geleden heb ik eens vampire gespeeld met luk maar das echt lang geleden.
heb wel een paar hobby's onderandere fotografie(dat heb ik in avond school gedaan)
en speel bas gitaar in een goei back metal bandje (met onlangs een platencontract) en gitaar speel ik ook.

Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedo mei 19, 2011 7:39 am

Zozo,
dan zijn we compleet! (wacht nog even op de voorstelling van Bram)
en kunnen we starten!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
Bram
Mortal
Mortal
Bram


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-05-11

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedo mei 19, 2011 10:42 am

Ik ben den Bram, volledige naam Bram De Vos en ik ben 21 jaar. ik ben dus echt de snotneus van de groep. Ik heb een beetje roleplay ervaring vooral door met de luk en ken samen te spelen. Ik heb eigenlijk vooral veel fantasie. ik heb 3 jaar leiding gegeven in de chiro. Ik turn, geef turnles en doe van alle sporten een beetje. Ik game ook veel op PS3 en ik studeer nog. Ik zit in mijn laatste jaar elektromechanica en heb dus veel werkzekerheid. ik heb zoveel werkzekerheid dat ik het zelfs kan uitdelen Very Happy. Ik heb ook nog een vriendinneke dezelfde als die van de ken. ik hou van humor want da maakt het allemaal zoveel plezanter. Dit was den Bram en de rest komde nog wel te weten.

Bram What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Ken
Fledgeling
Fledgeling
Ken


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 12-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Sint-Job-in't-Goor

Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitimedo mei 19, 2011 2:49 pm

Loser! Het enige twee dingen dat ze gemeenschappelijk hebben zijn de chiro en dikke borsten. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stel je voor... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stel je voor...   Stel je voor... I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stel je voor...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire :: Afspraken :: Algemeen-
Ga naar: