Vampire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire

The Masquerade starts here...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Things everybody knows

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Things everybody knows Empty
BerichtOnderwerp: Things everybody knows   Things everybody knows I_icon_minitimewo mei 11, 2011 9:05 pm

Als camarilla clanlid, zijn er enkele dingen die je absoluut weet, geen uitvlucht mogelijk in- of out-game. Deze dingen zijn absolute regels die elke vampier weet te hanteren:

1) elke nieuwe stad die wij betreden, heeft een prins. Die prins moet op de hoogte gebracht worden van de feiten en van onze komst. Daarom is het steeds altijd belangrijk om eerst de prins te verwittigen. Bij afwezigheid is er altijd een rechterhand.

2) een mentor, prins, sire of elder wordt steeds met respect behandeld. eender wat ze van me vragen...

3) ik zal steeds de maskerade proberen in stand te houden. daarom zal ik nooit of te nimmer mijn beest laten zien aan outsiders. Ik weet dat ik gestraft kan worden voor mijn daden.

4) ik dood niet voor plezier, noch voor sport. ik dood enkel om te overleven. Ik bekijk mensen als schapen waarvan ik de herder ben. Soms moet er een schaap sterven om de rest te redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
 
Things everybody knows
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire :: Afspraken :: Rules-
Ga naar: