Vampire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire

The Masquerade starts here...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Brujah Talk

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Matt
Neonate
Neonate
Matt


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 12-05-11
Woonplaats : t'bos

Brujah Talk Empty
BerichtOnderwerp: Brujah Talk   Brujah Talk I_icon_minitimema jun 06, 2011 6:22 pm

"Sire, hoewel ik het niet aprecieer wat je me hebt aangedaan, moet ik toch met mijn embrace leren leven. De kloof tussen mijn familie is nog groter geworden, mijn werk kan ik wel vergeten. Jullie zijn georganiseerd, dus ik weet dat je weet wat ik deed. De stap die ik moet zetten om te overleven in duidelijk. Ik moet mezelf verwijderen van alles wat ik ken. Dat is niet zo moeilijk, dat kan praktisch ondernomen worden. En praktisch is iets waarmee ik overweg kan. Maar het is op de moment alles behalve praktisch..." Geërgerd grimast hij waardoor zijn hoektanden zichtbaar worden. "Cydius heeft enkele noodzakelijkheden duidelijk gemaakt, wat de sektes zijn, wat een prins, primogen, etc is... Swat. Ik kan me neerleggen bij een feodale gemeenschap, hoewel ik er toch mijn bedenkingen over heb. Wat ik eigenlijk wil vragen. We worden ondergebracht in een schroothoop. Er wordt ons gezegd, knap het op maar wees voorzichtig voor de jager... En dat is het. Wat is het punt van mijn embrace? Wat wordt er van mij verwacht? hier vestigen, een leven opbouwen? Wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Brujah Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brujah Talk   Brujah Talk I_icon_minitimedi jun 07, 2011 6:27 am

Drew glimlacht bij het hele relaas, knikt of en toe en begint vol begrip zijn pleidooi:
"Cid heeft plannen, waar ook wij niet altijd alles van afweten. Een voorspelling van een zekere Ilsa heeft hem tot nadenken gezet. Dit gebeurde op zijn trip naar Polen, nadien is hij teruggekomen en naarstig beginnen zoeken naar opvolgers... Hij heeft ons nooit verteld waarom, maar enkel gezegd dat het van extreem belang is voor de toekomst te verzekeren. Cid is niet echt iemand die graag tipjes van sluiers oplicht, en kan nogal agressief uit de hoek komen wanneer we hem dwingen. Ik stel me hoe dan ook geen vragen bij zijn leiderschapsstijl... iets wat jij best ook niet kan doen. geduld is een schone zaak. Jij kan je voorlopig nog bezighouden met wat er nog overschiet van je menselijkheid, net zoals ik dat een tijdje heb gedaan. totdat mensen vragen begonnen stellen, toen heb ik voor mezelf beslist dat ik weg moest, ik bracht anderen in gevaar door mijn vloek, en dat hoefde niet."

Drew denkt even na, alsof je woorden hem toch diep geraakt hebben.
"kijk, dat winkeltje is het beste wat we ons kunnen veroorloven op dit moment, iets beters zal snel komen. we vinden een oplossing. over de hunters moet je jezelf niet drukmaken, daar zorgen wij voor... dat zijn de minste van onze kopzorgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
Matt
Neonate
Neonate
Matt


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 12-05-11
Woonplaats : t'bos

Brujah Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brujah Talk   Brujah Talk I_icon_minitimedi jun 07, 2011 8:20 am

"Hoewel ik voor de Marshall's werk, ben ik niet zonder gebreken. Ik weet hoe het voelt om iemand te doden, ongewild en opzettelijk." Verbaast door de eenvoudigheid waarmee hij de dingen, die al jaren voor zich houd, kan delen met zijn sire. Gaat hij verder met zijn verhaal. "Ik heb mijn familie al jaren geleden verjaagt uit angst dat mijn geheim ontdekt werd. Het enige dat ik nog heb, neen had, is mijn werk."
"Tucker..." Zegt Mahone vriendelijker als voorheen. "Ik vraag niet dat mijn handje wordt vastgehouden in dit onleven, echt niet. Het is echter moeilijk voor me om praktisch te functioneren met zo weinig kennis over mijn nieuwe..." Mahone lijkt even weg te dromen vooraleer hij zijn aandacht weer op Tucker vestigt. "leven... Ik zal doen met de winkel wat ik kan. Het geld heb ik. Dat is geen punt. Ik veronderstel dat we met ons vijven kunnen doen met de winkel wat we willen. Hoewel ik denk dat ieder van ons er een eigen kijk op heeft. Het beste lijkt me er iets wettelijk van te maken, het is nogal... wel verdacht als we er niets mee gaan doen. Vijf mannen die telkens de gesloten winkel in en uit gaan is verdacht. Het meest voor de hand liggende is om er zo'n schraal mogelijke nachtwinkel van te maken denk ik. (Waar we alles aan 19.99 dollar verkopen Wink ) Die onderneming kan ik wel samen de anderen verwezenlijken.
Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik mijn gedachten zo open aan je vertel. Het komt denk ik door de band die ik tussen ons beide voel... Swat... Er zijn nog twee onderwerpen die me wat dwars liggen. Het eerste is de bendes. Waar zover ik zie we twee keuzes hebben. Beide niet echt wettelijk. We kunnen ervoor zorgen dat die kereltjes weten dat wij gemener zijn dan hun en dat ze ons met rust moeten laten... Of, dit prefereer ik, we vormen met hen een band. Zo lossen we het probleem op en verkrijgen we ook enige bescherming... Wat denk jij dat de beste keuze is Sire?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

Brujah Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brujah Talk   Brujah Talk I_icon_minitimedi jun 14, 2011 6:42 pm

(sorry voor het late antwoord, was het vergeten)

Plots lijk Drew niet meer zo vriendelijk.
"Kijk, wat je met het winkeltje doet is jullie probleem, zolang alles maar low profile blijft. Met alle rest dat hier in de stad gebeurd moet je nog geen rekening houden. Wij hebben de bendes onder controle, of zijn er toch mee bezig. Het is beter om je even te bemoeien met dingen die je aankan. Je bent dapper, maar ontdekt nog maar net je eigen krachten... je hebt je zwakheden nog niet moeten meemaken, en geloof me, eens die ontluiken zijn we verder van huis, dus doe maar wat je anders doet. Wanneer we jullie hulp nodig hebben zullen we jullie erover aanspreken. Punt"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
Matt
Neonate
Neonate
Matt


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 12-05-11
Woonplaats : t'bos

Brujah Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brujah Talk   Brujah Talk I_icon_minitimedi jun 14, 2011 7:41 pm

"Dapper? Eerder praktisch..." Mompelt hij zachtjes. Bedenkelijk haalt Mahone zijn hand door zijn haar. "Ik begrijp wat er van me verwacht word sire. Het spijt me echt als ik je kwaad maak. Maar dit... nacht leven, het is alles behalve praktisch... Ik zal je nu laten. Dank je voor je tijd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Brujah Talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Brujah Talk   Brujah Talk I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Brujah Talk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drew Tucker (Brujah)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire :: Campaign :: IC-
Ga naar: