Vampire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire

The Masquerade starts here...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 mijn karakter

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bram
Mortal
Mortal
Bram


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 12-05-11

mijn karakter Empty
BerichtOnderwerp: mijn karakter   mijn karakter I_icon_minitimedo jun 02, 2011 10:15 am

Mijn karakter is geboren en getogen in Argentinië en is geïmmigreerd in Amerika. Hij was genaamd GABRIEL (betekend sterke man van god). Dit gebeurde op een leeftijd van 35 jaar. De reden van zijn vertrek kom je later nog te weten. Want eerst had hij een leven in Argentinië waar hij een BLOED hete señorita ( vertaling madammeke) had. Haar naam was michéle! Zij had een kont om u tegen te zeggen en borsten om op te kletsen. Mooie bruine huid en glanzend bruin haar. Daar zijn er geen 2 van! Zij leefde samen met hem in een boerderij die omgebouwd was naar een werkplek voor zijn uitvindingen. Gabriel was namelijk een ingenieur van beroep. Zijn levens doel was goud zoeken en schatrijk worden samen met zijn madam. Hij had dan ook een strand gekocht en dit rein genoemd. In dit strand zat goud, maar zo verfijnd dat het zand van het goud geschijden moest worden om een deftige aantal grammen puur goud te verkrijgen. Hij had al enkele machines gebouwd. Hij ontwierp en bouwde ze volledig zelf en als het nodig was verkocht hij ze aan bedrijven, om zo zijn volgende creatie te verbeteren met het geld dat hij had verdiend. Geld problemen had hij eigenlijk nooit. Eerst erfde hij zeer veel geld van zijn nonkels die overleden. Zij hadden heel der boerderijen met veel grond. Door zijn fantastische verkoop trukjes kon hij de meeste eigendommen aan een hogere prijs verkopen. Dit doordat hij de knepen van het vak kent en een heel rustige persoonlijkheid heeft. Ook met het ontwerpen of bouwen van iets. Altijd heel rustig en op zijn gemak. Soms kan hij wel heel inpulsief reageren wanneer het hem na een aantal malen nog niet lukt. Dan durft hij wel eens door het lint gaan. Wanneer hij aan het bouwen is en het wil hem niet lukken dan durft hij het wel eens kapot kloppen om zijn woede uit zijn lichaam te krijgen. Ook bij het uitoefenen van deze woude trekt hij altijd een zeer verkrampt gezicht. Deze woede actie kwamen hem dan wel weer goed uit tijdens het rugby spelen. een hobby die hij toch al wel een 10 tal jaren beoefende. Dit was te merken aan zijn verkreukte oren en scheve neus. Van enkel kracht moest hij het niet hebben. Vooral van snelheid en flexibele bewegingen. Michéle was dan ook niet op zijn scheve neus en verkreukelde oren verliefd geworden. Maar op zijn fel groene ogen, stevig gebouwde lichaam en licht bruin golvend haar. Hij is een zacht aardig man die zich soms iets te veel laat beinvloeden door andere karakters. Vooral over dingen waar hij geen kennis over heeft.
Zo gebeurde het ook dat er een groep van mensen hem kwamen redden wanneer hij zijn nieuwe machine aan het testen was op het strand. Plots bij het opstarten van de machine begon het weg te zakken in een deel drijfzand. Hij zat vast in de machine maar werd uiteindelijk wel gered. Hij was deze groep mensen dan ook heel dankbaar en wou ze een gunste terug doen. Zij hadden dit aanvaard. Ook een van de manne had hem een job aan geboden. Hij moest verschillende ontwerpen simpel weg bouwen. Dit bleek geen probleem te zijn tot dat hij op een dag polilcia over de vloer kreeg. Zij vertelde hem dat hij ontwerpen was aan het maken voor een zeker dontollo. Hij was een van de meest gezochte terroristen in Argentinië. Blijkbaar was Gabriel onderdelen van een raket in elkaar aan het steken. Maar ongeinteresseerd dat hij was geloofde hij elke keer het verhaal dat de man vertelde die het ontwerp kwam brengen. Voor dat hij het wist zat hij in de problemen bij de policia en bij de terroristische bende. Hij kon niet meer aan zijn geld op de banken, de policia was hem al aan het zoeken samen met de terroristen. Zijn michéle was verhoord door de policia en werd in hat gatje gehouden door de terroristen. Hij had met haar afgesproken in een buurt parkje. Hij had zich verstopt en wachte tot zij arriveerde. Plots zag hij haar! Met veel schrik in haar ogen was zij naar hem opzoek. Toen hij zag dat ze op een veilige plek stond kwam hij te voorschijn. Zij ziet hem en ze loopt direct naar hem toe. Hij begint ook te lopen en met dat ze elkaar vaast hebben hoort hij een schot! Hij kijkt in haar ogen ziet het leven er uitvloeien. Plots ziet hij de schutter! Hij wil haar meenemen maar ze is te zwaar en de polica is ook al in de buurt. Hij moet haar lossen en weet uiteindelijk te ontkomen. Hij is nog helemaal alleen en moet uit Argentinië zien te komen. Na RUSTIG te denken vind hij een oplossing. Een week geleden had hij nog een deal afgesloten met een amerikaan voor 1 van zijn uitvindingen. Hij besluit om de machine zo te bouwen dat er een kleine leefruimte in aanwezig is. Op datum van afhaal staat er in zijn boerderij een gigantische kartonnen doos. De mannen laden de kist in de camion en weg is hij naar america!
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

mijn karakter Empty
BerichtOnderwerp: Re: mijn karakter   mijn karakter I_icon_minitimevr jun 03, 2011 2:57 pm

ziet er een zeer leuk karakter uit. ik bekijk nog welke richting ik met die machine en die plaats uitkan...
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
 
mijn karakter
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire :: Characters :: Bram-
Ga naar: