Vampire
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vampire

The Masquerade starts here...
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 concept van mij

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
xatharas
Mortal
Mortal



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-05-11

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimewo mei 18, 2011 2:43 pm

I'm Tony Sturling, 28 years old and waiting for my next acting job. I dropped out of high school and did some acting classes afterwards. I always had my looks going for me so I figured everything would drift my way eventually. I was a jock until I dropped out and I still take good care of my body, I go to the gym twice a week and to the dojo for karate training three times a week, I recently got my black belt. I couldn't have been more wrong about the drifting though, all I got sofar were a dozen or so commercials (true some of those paid quite well) and I cast a year in a long running soap in a minor role. In the time between I fill my bankaccount by selling cars.

I got a feeling if I ever got to make a breakthrough it has to be now! So with the money of the latest commercial (showergel for men) I started to go to the places where agents and managers and other celebs are suspected to be, in the hopes to land a leading role or at least an audition to one!

"When my breakthrough comes I'll be rolling in it!"

"you sure you want that ford when for just a 'little' more you can drive around in a porsche?"

"I got the talent, all I need is the oppurtunity!'

"Sir have I got good news for you! For a tiny sum more I can offer you less! Wink "
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimewo mei 18, 2011 4:07 pm

"Jhonny cage... WINS" & DIT
is wat er in me opkwam!
leuk concept!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
xatharas
Mortal
Mortal



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-05-11

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimewo mei 18, 2011 4:08 pm

Dit is trouwens heel voorlopig want ik ken niets van de regels of het systeem. Dus ik zal wel wat hulp kunnen gebruiken. Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Luk
Admin
Admin
Luk


Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 11-05-11
Leeftijd : 39
Woonplaats : Schoten

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimewo mei 18, 2011 4:12 pm

Als dit het figuur is dat jij graag wil spelen, ben ik er ook voor te vinden. je hebt dus helemaal geen regelkennis nodig, want alles gaat je stap voor stap uitgelegd worden. Enkel je concept is dus goed genoeg!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://sareta.actieforum.com
xatharas
Mortal
Mortal



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-05-11

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimewo mei 18, 2011 4:25 pm

ok dan ik zal dat concept nog wel wat verder uitdiepen natuurlijk Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ken
Fledgeling
Fledgeling
Ken


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 12-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Sint-Job-in't-Goor

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimedo mei 19, 2011 2:50 pm

Wat ik dus zeggen wou: dat is echt die kerel van Old Spice. Zalig!


Laatst aangepast door Ken op za mei 21, 2011 12:04 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
xatharas
Mortal
Mortal



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-05-11

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimedo mei 19, 2011 4:06 pm

hmm Old Spice ken ik alleen van de parfum van vroeger. Maar da zal het wel niet zijn hoop ik Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Ken
Fledgeling
Fledgeling
Ken


Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 12-05-11
Leeftijd : 37
Woonplaats : Sint-Job-in't-Goor

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimeza mei 21, 2011 12:05 pm

De "DIT" in Luk's bericht is een hyperlink. Dus gewoon op klikken en dan zie je aan wie we meteen dachten. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
xatharas
Mortal
Mortal



Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 16-05-11

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimeza mei 21, 2011 2:03 pm

make him white and yes that's me Wink cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Matt
Neonate
Neonate
Matt


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 12-05-11
Woonplaats : t'bos

concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitimeza mei 21, 2011 3:04 pm

Hahaha leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





concept van mij Empty
BerichtOnderwerp: Re: concept van mij   concept van mij I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
concept van mij
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Vampire :: Characters :: Dirk-
Ga naar: